پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215299
پشت پرده حفظ خالقي‌فر توسط برانکو/دسته گل درخشان ادامه دارد
تاریخ انتشار : 1395/04/01 08:16:12
نمایش : 1129
هافبک نيمکت‌نشين تيم فوتبال پرسپوليس با نظر سرمربي اين تيم در جمع سرخ‌پوشان ماندني شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نام رضا خالقي‌فر در فهرست خروجي باشگاه پرسپوليس قرار داشت اما اين بازيکن با برانکو به توافق رسيد تا يک فصل ديگر در پرسپوليس ماندني شود.

تنها دليل ماندن خالقي‌فر در پرسپوليس، تمايل برانکو بود. اين در حالي است که مديران باشگاه علاقه‌اي به حفظ اين بازيکن نداشتند اما سرمربي کروات سرخ‌پوشان تأکيد کرده بود که به اين بازيکن نياز دارد. برانکو مي‌دانست حضور خالقي‌فر يک سهميه بزرگسال را در تيمش پر مي‌کند اما ترجيح داد براي دومين فصل پياپي به او ميدان دهد.

هافبک 32 ساله سرخ‌پوشان در نيم‌فصل دوم ليگ برتر چهاردهم با نظر حميد درخشان و در زمان مديريت علي‌اکبر طاهري با قرارادي 2.5 ساله به پرسپوليس پيوست. اين قرارداد از آنجايي عجيب بود که قراردادهاي بلندمدت معمولاً با بازيکنان جوان بسته مي‌شود.

خالقي‌فر فصل نااميد کننده‌اي را پشت سر گذاشت که البته بخش اعظمي از آن به دليل مصدوميت از دست رفت. اين بازيکن در نيم‌فصل دوم ليگ برتر چهاردهم هم عملکرد خوبي نداشت و جالب اينکه حتي يک گل يا يک پاس گل با پيراهن پرسپوليس به نام خود ثبت نکرده است.

برانکو قصد دارد از او به عنوان يک هافبک دفاعي نيمکت‌نشين استفاده کند. خالقي‌فر بارها اعلام کرده از بازي در اين پست راضي نيست ولي برانکو که متوجه شده باشگاه پرسپوليس توانايي جذب يک هافبک دفاعي جديد را ندارد، اين بازيکن را حفظ کرد تا در صورت غيبت احتمالي کمال کاميابي‌نيا، از خالقي‌فر استفاده کند.

البته خالقي‌فر يک فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد داشت و فسخ قرارداد او از لحاظ مالي هم به باشگاه ضربه مي‌زد.

منبع:ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html